کشکول پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، اشپزی، پزشکی و ....
بیوگرافی پندار اکبری + تصاویر پندار اکبری
جمعه 2 تير 1394 ساعت 8:36 | بازدید : 570 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکس جدید پندار اکبری,تصاویر جدید پندار اکبری

پندار اکبری  زاده ۱۴ اذر سال ۱۳۶۱

 

پندار اکبری (زاده ۱۴ اذر سال ۱۳۶۱) بازیگر و تدوین گر جوان ایرانی است که دوره بازیگری را در اموزشگاه سپیدار فیلم گذرانده است.او همچنین فرزند عبدالرضا اکبری بازیگر ایرانی است.

پندار اکبری
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
تولد : ۱۴ آذر ۱۳۶۱ تهران، ایران
والدین  : عبدالرضا اکبری
محل زندگی : تهران
ملیت : ایران
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۸ - تاکنون
مدرک تحصیلی : دانش‌آموخته عکاسی

پندار اکبری (زاده ۱۴ آذر ۱۳۶۱، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون  است.

 
زندگی پندار اکبری
پندار اکبری فرزند اول عبدالرضا اکبری یک تدوینگر و بازیگر است. اکبری فارغ التحصیل رشته ی عکاسی و تصویر برداری است. پندار اکبری از سال ۱۳۸۰ بازیگری را در آموزشگاه «سپیده آذین» زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری آغاز کرد و با بازی در سریال «نوعروس» به تلویزیون راه یافت. مدتی پس از بازی به کار تدوین پرداخت و دوباره با سریال «طفلان مسلم» به تلویزیون بازگشت.


پندار اکبری در مجموعه «تلاش»، « زمزمه محبت» به کارگردانی پدرش، «عید آن سال» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، سریال «نو عروس»، سریال «پشت صحنه»، «بوی غریب پاییز»، مجموعه «پس از سال ها» و مجموعه «پنجمین خورشید» بازی کرده است. همچنین پندار اکبری در سریال «فاصله ها» و مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به ایفای نقش پرداخته است.

جالب است بدانید که عمو و پدر پندار اکبری نوازنده و استاد ویالن هستند و برادر کوچکترش، عرفان هم نوازنده خوب تنبک و تار است.

عکس جدید پندار اکبری,تصاویر جدید پندار اکبری

 پندار اکبری بازیگر و تدوین گر جوان ایرانی است

 
آشنایی بیشتر و مصاحبه با پندار اکبری
به نظرتان اگر آدم پدری مشهور و محبوب داشته باشد چقدر خوب یا بد است؟
طبیعتا خوب و دلپذیر است اما به هر حال مشکلاتی هم دارد. مثلا هر وقت همراه پدرم به سینما یا رستوران می رویم ارامش نداریم. برای مردم خیلی جالب است بدانند ما چه غذایی می خوریم یا حتی پول غذایمان چقدر شده است. به هر حال گاهی نگاه های مردم واقعا معذبمان می کند البته این را خیلی خوب می دانم که این توجه ها همه از سر لطف است و برای همین هم خودم بازیگر شدم تا این حس را تجربه و درک کنم اما کاش گاهی رعایت یکدیگر را بکنیم.

- موضوع شهرت پدرتان شما را بیشتر به انزوا سوق داده است یا اجتماعی تر شده اید؟
به نظرو منزوی هستم چون ترجیح می دهم کمتر بیرون بروم و تنهایی ام را دوست دارم.

- یادتان می اید وقتی پدرتان به مدرسه می آمدند عکس العمل بچه های مدرسه چه بود؟
معمولا عکس العمل جالبی داشتند مثلا اینکه از پدرم در مورد اخر سریال ها سوال می کردند یا از ایشان می خواستند برایشان کاغذی را امضا کنند. به هر حال این چیز ها شاید برای مردم جذاب باشد اما برای ما این گونه نیست.

- ایا معلم ها به شما توجه ویژه ای هم داشتند؟
نه تنها توجهی نداشتند بلکه بیشتر سخت می گرفتند.

- پسر عبدالرضا اکبری بودن سخت است یا آسان؟
به نظرم چیزی که از همه مهمتر است و باید به آن توجه کنیم این است که آبروی پدر حفظ شود و ارزش زحمات او را بدانیم چرا که او پله پله این مسیر را بالا رفته است. من بسیار پایبند این موضوع هستم که حرمت و ارزش او را حفظ کنم و اینقدر که نگران پدرم هستم نگران خودم نیستم. 

پندار اکبری،بیوگرافی پندار اکبری

 پندار اکبری فرزند عبدالرضا اکبری بازیگر ایرانی است

 
- از مشکلات و معضلاتی که امروز گریبانگیر حوزه بازیگری است قطعاً اطلاع دارید، به نظر شما برای سامان دادن به بحث بازیگری در حوزه سینما و تلویزیون چه باید کرد؟
متأسفانه در این چند سال بچه‌هایی که چهره مناسبی داشته‌اند و با پرداخت پول و… وارد عالم بازیگری شده‌اند. من فکر می‌کنم هر کسی که اینجوری وارد بازیگری شده‌ ظلم به یک دانشکده بازیگری کرده است. ای کاش سازمانی تشکیل می شد که این موارد را کنترل و جهت دهی می‌کردند. چرا مثلاً یک بازیگری که جوان است و پای قرارداد می‌رسد تهدید می‌شود که اگر دستمزد بالایی بخواهی کسی را جایت می‌گذاریم که حاضر است برای ایفای نقش تو پول بدهد. به نظر من باید این موارد به صورت جدی پیگیری و حل شود.

- پیشنهاد شما چیست؟
من فکر می‌کنم همین‌طور که در فوتبال یک کمیته، منشور اخلاقی را تدوین می‌کند در اینجا هم با استفاده از کسانی که از هر جهت مورد اعتمادند، استفاده شود و قوانینی برای انتخاب بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌ها نوشته شود.

- می‌دانید که پدر شما یکی از کسانی است که امروزه دچار بی مهری و بی‌رحمی سینما و تلویزیون شده و ناخواسته و ناحق کنار گذاشته شده آیا پیش آمده که با نگاهی به سرنوشت پدرتان به حوزه بازیگری شک کنید و از عشق به بازیگری سرخورده شوید؟
ببینید، من یک وقتی کار تئاتر می‌کردم. شاید در پایان ماه مبلغ بسیار ناچیزی گیر ما می‌آمد اما راضی و عاشق کار بودیم و لذت می‌بردیم. باید کاری صورت بگیرد که این عشق به کار به نفرت تبدیل نشود که در مجموع به ضرر سینما و تلویزیون تمام شود. به هر حال کسی مثل پدر من توقع زیادی ندارد. در حدی که زندگی‌اش معمولی بچرخد کافی است چون مسأله مادی یک چیز است و عشق به کار و تداوم کار یک چیز دیگر است و اگر کسی به عشقش هر چه باشد نرسد، می‌دانید چه حال و روزی پیدا می‌کند. من هم به خاطر عشق و علاقه زیاد به بازیگری تا به حال به طور جدی مشکلات را در نظر نگرفته‌ام.

- همین‌طور که اشاره کردید نکته حائز اهمیت در رشد شما کمک‌های بی‌دریغ پدرتان بوده و این یکی از نکات مثبت است. فکر می‌کنید موارد منفی و بازدارنده هم در حیطه کار کسانی مثل شما که پدرانشان بازیگر هستند وجود دارد یا خیر و اگر وجود دارد، اشاره کنید.
قطعاً موارد بازدارنده و محدود کننده است. من فکر می‌کنم کسانی مثل ما در واقع کار سخت‌تری را به عهده داریم. چون با یک اشتباه و کم کاری، سابقه کاری بزرگ‌ترهایمان را خراب می‌کنیم. از طرفی هم من ضمن اینکه باید تلاش کنم باید انتظارات پدرم را هم برآورده کنم چون ایشان کارهای مرا به طور کامل قبول ندارد و معتقد است که می‌توانم بهتر از این باشم.


- می‌دانم که به عکاسی هم علاقه‌مندید. دید و انتظارتان از کار عکاسی چیست؟
واقعیت این است که عکاسی برای من جنبه درآمدزایی دارد و در وهله دوم به خاطر یادگیری مسائل فنی است که به کارگردانی کردنم در آینده ختم شود.

- درچه بخشی از عکاسی فعال هستید؟ و مگر دستمزد بازی کفاف زندگی را نمی‌دهد.
من عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را دنبال می‌کنم. در واقع بازیگری جوابگوی هزینه‌های زندگی نیست و ادامه کار بازیگری من مستلزم امرار معاش از طریق عکاسی است.    

پندار اکبری،بیوگرافی پندار اکبری

 پندار اکبری فارغ التحصیل رشته ی عکاسی و تصویر برداری است

 

سابقه هنری پندار اکبری
سریال
* دختری به نام آهو
* زمزمه مجبت
* تلاش
* عید آن سال
* نوعروس
* بوی غریب پاییز
* طفلان مسلم
* رازها و روزها
 * پنجمین خورشید
* فاصله‌ها
* سراب
 *معراجی‌ها[۲]
* نیاز   

پندار اکبری،بیوگرافی پندار اکبری

 پندار اکبری از سال ۱۳۸۰ بازیگری را در آموزشگاه «سپیده آذین» زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری آغاز کرد


تله فیلم
* داستان‌های نا تمام دنیا
* بوسه باد
* جان و مرجان
* شمال شهر جنوب شهر
* فریاد سکوت
* بیگانه با خود
*  لبخند خدا
*  تشنج

فیلم سینمایی
* معراجی‌ها

تدوین
* عسل‌ها و مثل‌ها
* فری فضایی
* مداح
*  طفلان مسلم

 

تصاویر پندار اکبری

پندار اکبری،بیوگرافی پندار اکبری

جدیدترین تصاویر پندار اکبری

     پندار اکبری،بیوگرافی پندار اکبری

تصاویر پندار اکبری بازیگر ایرانی

      عکس پندار اکبری,تصاویر پندار اکبری

عکسهای هنری پندار اکبری

       عکس پندار اکبری,تصاویر پندار اکبری

عکسهای شخصی پندار اکبری

    پندار اکبری،زندگینامه پندار اکبری،تصاویر پندار اکبری

 

منابع:

ویکی پدیا
جام جم


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آلخاندرو گونزالز اینیاریتو یکی از برندگان اسکار 2015
چهار شنبه 26 ارديبهشت 1394 ساعت 8:36 | بازدید : 270 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

آلخاندرو گونزالز اینیاریتو,بیوگرافی آلخاندرو گونزالز اینیاریتو,تصاویر آلخاندرو گونزالز اینیاریتو

آلخاندرو گونزالز اینیاریتو

آلخاندرو گونزالز اینیاریتو (زاده ۱۵ آگوست ۱۹۶۳) کارگردان مکزیکی و اولین کارگردان مکزیکی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی است.

دوران کودکی و جوانی
وی در شهر مکزیکوسیتی، در محله‌ای متوسط و در همجواری ناحیه‌ای خطرناک و معروف برای گانگسترهایش، به دنیا آمد. پدر وی بانکدار ثروتمندی بود اما در زمان کودکی وی، پدرش ورشکست شد و همه چیزش را از دست داد. به گفته آلخاندرو، پدرش برای او یک قهرمان محسوب می‌شد زیرا در آن شرایط سخت، با پشتکار و اعتقاد یک مبارز از خانواده خود پاسداری می‌کرد.

وی در سال ۱۹۸۴ به عنوان دی جی در ایستگاه رادیویی معروف مکزیکی WFM مشغول به کار شد. او از سال ۱۹۸۸ شروع به ساختن موسیقی برای شش فیلم بلند از جمله (۱۹۸۹) Garra de tigre نمود. او فیلمسازی را تحت آموزه‌های لودویک مارگولس، کارگردان لهستانی در مین و لوس آنجلس و کارگردانی را زیر نظر جودیت وستون در لوس آنجلس آموخت.

 

آلجاندره گنزالس ایناریتو آلخاندرو فعالیت هنری خود را با موسیقی آغاز کرد و در ابتدا به عنوان «دی جی» در ایستگاه رادیویی مکزیک به نام WFM فعالیت داشت و بعدها برای چند فیلم بلند نیز موسیقی ساخت. Detrás del dinero  اولین فیلم نیمه بلند وی محسوب می شود که برای شرکت televisia ساخته شد و میگوئل بوره در آن به ایفای نقش پرداخت...


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پایتخت 4 + تصاویر سریال پایتخت 4
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ساعت 8:40 | بازدید : 293 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

بازیگران سریال پایتخت 4,عکس بازیگران سریال پایتخت 4

 احمد مهران فر ،علیرضا خمسه،محسن تنابنده بازیگران سریال پایتخت 4

 

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم ، تا به الان در 3 سال متوالی در روزهای عید نوروز پخش شده و امسال برای کمی تنوع در سریال های عیدانه قرار شد تا پایتخت چهاری نباشد . اما بخاطر پر مخاطب بودن این مجموعه تلوزیونی ، قرار بر این شد تا این سریال را با عنوان « پایتخت 4 » در ماه مبارک رمضان در 26 قسمت پخش کنند .


بازیگران اصلی سریال پایتخت 4
خانم ریما رامین فر و خواهران دوقلوی فرقانی به نام نیکا و سارا و همچنین آقایان علیرضا خمسه ، محسن تنابنده و احمد مهران فر در این مجموعه نقش اصلی را در هر سری از سریال پایتخت بازی کرده اند .

البته این بار قطعا کمی موضوعات با سالهای قبل در سری های قبلی سریال فرق اساسی خواهد داشت زیرا 3 سری قبلی سریال پایتخت ، دارای محتوای عیدانه بوده اند و در هر سری تعطیلات عید نوروز را نمایش داده اند اما این بار قرار است تا این سریال در ماه مبارک رمضان پخش شود و قطعا حتی برای لوس نشدن فیلم ؛ موضوع آن را تغییر خواهند داد و محتوای پایتخت 4 کمی حال و هوای رمضانی به خود خواهد گرفت .

 

عوامل سریال پایتخت 4  عبارتند از:

سرپرست نویسندگان و بازیگردان: محسن تنابنده

نویسنده: خشایار الوند

مدیر تصویربرداری: امیر معقولی

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علیرضا نجف زاده

طراح گریم: مجید اسکندری

طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری

دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان

برنامه ریز: فهیمه کمالی

تدوین خشایار موحدیان

مدیر تولید: محمود اتحادی

مدیر تدارکات: آرش صالحی و… .

 

تصاویر سریال پایتخت 4

 اسامی بازیگران سریال پایتخت 4,

  احمد مهران فر بازیگر سریال پایتخت 4

  تصاویر سریال پایتخت 4,داستان سریال پایتخت 4

 نیکا و سارا در سریال پایتخت 4

   عکس های سریال پایتخت 4, سریال پایتخت 4

بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داستان سریال میکائیل + عکس های سریال میکائیل
سه شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 18:42 | بازدید : 222 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

سریال میکائیل,داستان سریال میکائیل,تصاویر سریال میکائیل

 کامبیز دیرباز در این سریال ایفاگر شخصیت میکائیل است، بازیگرانی چون بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی، با حضور علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی و… در سریال میکائیل بازی دارند.
 
داستان سریال میکائیل
در خلاصه داستان این مجموعه پلیسی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق قدیمی میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می زند و…


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیوگرافی مهران غفوریان + تصاویر مهران غفوریان
سه شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 17:1 | بازدید : 176 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

مهران غفوریان
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
تولد : ۱۳۵۳
ملیت : ایرانی
پیشه : بازیگر، کارگردان و نویسنده

مهران غفوریان (زاده ۱۳۵۳ تهران) بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما و تلویزیون است.

زندگینامه مهران غفوریان
در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش تهرانی و مادرش تبریزی است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

سال ۱۳۷۳ سال وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد و ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

   

قسمتی از گفتگو با مهران غفوريان
مهران غفوريان يكي از بهترين بازيگران طناز سينما و تلويزيون ايران است. «مجيد دلبندم» و «زير آسمان شهر» از آثار قديمي اوست كه هنوز بعد از سالها در ذهن مخاطب باقي مانده است. چند سالي است كه ديگر از ايشان تجربه بازي و كارگرداني جديدي نديديم اما اكنون حدود 2 سال است كه با آثار سعيد آقاخاني و رامين ناصر نصير در تلويزيون به نقطه اوج خود رسيده است. او حرفهاي جالبي در اين مصاحبه زد كه خواندش خالي از لطف نيست.


خانواده هنري
ما خانوادگي در عرصه هنر فعاليت داريم. پدر خدا بيامرزم نقاشي مي كرد . من هم از زمان كودكي به دستياري و شاگردي ايشان پرداختم. بعد از چندين سال كار نقاشي، به حرفه بازيگري علاقه مند شدم و اين علاقه منجر به بازيگري و كارگرداني ام شد. مهدي برادرم هم كارهاي هنري از جمله خوانندگي انجام مي دهد و مادر عزيزم هم خانه داري و آشپزي هنري غير قابل وصف دارد.


خصوصيات شخصي ام
من برخلاف شخصيت هايي كه در بازي مي كنم، خيلي جدي ام و در زمان كار با جديت تمام كارهايم را دنبال مي كنم . كساني كه با من كار كرده اند از خصوصيات اخلاقي من با خبر هستند ولي در كل سعي مي كنم هر كاري را در زمان خودش انجام دهم. 

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

 راه حل مشكلات
مشكلات مردم با صداقت درست مي شود. كسي كه صداقت در زندگي اش وجود نداشته باشد با مشكلات زيادي روبه رو مي شود. اما كسي كه با صداقت زندگي اش را بچرخاند مشكلي در زندگي اش به وجود نخواهد آمد.


شرط نقش براي بازي
زماني كه كاري به من پيشنهاد مي شود اولين شرط من براي حضور در آن فبلم يا سريال، فيلم نامه و كارگردان خوب است. اگر اين امكانات فراهم شود با كمال ميل نقش را مي پذيرم و بازي مي كنم.


برخورد با مردم
مردم ايران مردمان هنرمندي هستند و هميشه به ما لطف دارند ما را كه در خيابان يا مكان هاي عمومي مي بينند استقبال مي كنند و محبت خودشان را از ما دريغ نمي كنند. آرزو مي كنم كه  بتوانم با كارهايي كه انجام مي دهم گوشه اي از محبت هاي مردم را جبران كنم.  

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

فیلم شناسی مهران غفوریان

فیلم های سینمایی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۳ مجرد ۴۰ ساله شاهین باباپور
۱۳۹۳ مشعل رضا عطاران
۱۳۹۲ من کارگرم علی توحیدپرست
۱۳۹۱ خواستگاری قلابی راهب قاسمیان
۱۳۹۱ سر پیری معرکه گیری راهب قاسمیان
۱۳۹۱ جابه‌جا علی توکل‌نیا
۱۳۹۰ نردبان چوبی فرشاد ارج
۱۳۹۰ شیطان در می‌زند ولی‌الله رهبر
۱۳۸۹ من پلیس نیستم مهران غفوریان
۱۳۸۹ رفیق فابریک علیرضا نجف‌زاده
۱۳۸۹ سه نفر روی خط خسرو ملکان
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط حسین قاسمی جامی
۱۳۸۸ بی‌ستاره بهمن گودرزی
۱۳۸۸ شیر و عسل آرش معیریان
۱۳۸۸ حلقه‌های ازدواج شاهین باباپور
۱۳۸۸ میش مجید صالحی
۱۳۸۸ فوتبالی‌ها سیامک خواجه‌وند
۱۳۸۷ پرواز مرغابی‌ها علی شاه‌حاتمی
۱۳۸۷ توهم اکبر منصورفلاح
۱۳۸۵ دختر میلیونر اکبر خامین
۱۳۸۵ کلاهی برای باران مسعود نوابی
۱۳۸۵ زن بدلی  مهرداد میرفلاح
۱۳۸۳ انتخاب  تورج منصوری
۱۳۷۷-۱۳۷۸ شارلاتان آرش معیریان

   

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

     مجموعه‌های تلویزیونی

سالنام مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۹۳ در حاشیه مهران مدیری شبکه سه ویژه نوروز ۹۴
۱۳۹۳ سیگنال موجود است مهدی مظلومی شبکه سه
۱۳۹۳ خاتون مرتضی آتش زمزم پخش در رمضان ۹۳ از شبکه اصفهان
۱۳۹۲ روزهای بد، به‌در سعید آقاخانی پخش در نوروز ۹۳
۱۳۹۲ شوخی کردم…! مهران مدیری ۸۰ قسمت
۱۳۹۱ خانه اجاره‌ای (سری دوم) شاهد احمدلو ۷۵ قسمت
۱۳۹۰ چمدان خسرو ملکان پخش در رمضان ۱۳۹۱ از شبکه ۲
۱۳۹۰ خانه اجاره‌ای رامین ناصرنصیر ۲۰ قسمت
۱۳۹۰ راه در رو سعید آقاخانی  
۱۳۸۸ زن‌بابا سعید آقاخانی پخش در نوروز ۱۳۸۹
۱۳۸۸ عید امسال سعید آقاخانی  
۱۳۸۴ ارث بابام سیدجواد رضویان از شبکه سه پخش می‌شد.
۱۳۸۲ ورود ممنوع ممنوع مهران غفوریان از شبکه تهران پخش می‌شد.
۱۳۸۱ زیر آسمان شهر - سری سوم مهران غفوریان  
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر - سری دوم مهران غفوریان  
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر مهران غفوریان  
۱۳۸۰ طبقه وسط مهران غفوریان  
۱۳۷۹ گلهای ۷۹ مهران غفوریان در نوروز ۱۳۸۰ پخش شد.
۱۳۷۹ تماشا ۷۹   قطعات کوتاه طنز که از شبکه ۳ پخش می‌شد.
۱۳۷۸ شب روباه همایون اسعدیان مهران غفوریان تنها در «نسخه تلویزیونی» آن بازی داشت.
۱۳۷۸ گلهای ۷۸ مهران غفوریان نوروز ۱۳۷۹ پخش شد.
۱۳۷۸ این چند نفر مهران غفوریان  
۱۳۷۸ حرف تو حرف مهران غفوریان از شبکه ۵ پخش می‌شد.
۱۳۷۷-۱۳۷۸ عید آن سال‌ها سعید ابراهیمی‌فر از شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۷ گلهای ۷۷ مهران غفوریان  
۱۳۷۶ عروسی ۷۷ مهرداد پوراحمد در نوروز ۱۳۷۷ پخش شد.
۱۳۷۶ گلهای ۷۶ مسعود آب پرور در نوروز ۱۳۷۷ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۶ سلام سلام سیدعلی سمنانی  
۱۳۷۵ مسابقه پنج غلامحسین لطفی از شبکه تهران پخش می‌شد.
۱۳۷۵ نوروز ۷۵ داریوش کاردان شبکه ۱
۱۳۷۵ فروشگاه احمد بهبهانی از شبکه ۳ پخش می‌شد.
۱۳۷۵ فصل دوم   از شبکه ۳ پخش می‌شد.
۱۳۷۳ لبخند سوم مسعود رشیدی صبح‌های جمعه، از شبکه سوم پخش می‌شد.

 

تصاویر مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

  مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

 تصاویر مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

  عکس های مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان

 عکس مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان, مهران غفوریان, تصاویر مهران غفوریان
منابع:

كانون خانواده

ویکی پدیا


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیافه بازیگران از گذشته تا به حال+تصاویر
سه شنبه 10 شهريور 1393 ساعت 13:53 | بازدید : 178 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تغییر قیافه زیاد بازیگران از گذشته تا به حال

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

حمید لولایی

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 حامد بهداد

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 آتیلا پسیمانی

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 خسرو شکیبایی

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 لیلا حاتمی

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 علیرضا خمسه

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 جانی دپ

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 جورج کلونی

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 مهراوه شریفی نیا

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

دوران کودکی بازیگران,عکس کودکی بازیگران

 

منبع:tanziran72.blogfa.com

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گپی با "ناصرقصاب" سریال سرزمین کهن
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:27 | بازدید : 381 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

جعفر دهقان,جعفر دهقان در سریال سرزمین کهن,تصاویر جعفر دهقان بازیگر سریال سرزمین کهن

جعفر دهقان متولد 1330 تهران است و اولین تجربه بازی او در سینما به سال 1360 در فیلم «توجیه» به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست بر‌می‌گردد. تاکنون بازی او را در سریال‌های زیادی ازجمله یوسف پیامبر، آسمان همیشه ابری نیست، مختارنامه و... شاهد بوده‌ایم که به ژانرها و موضوعات مختلفی بر می‌گردد،


 مروری بر کارنامه این بازیگر نشان می‌دهد وی حضور پررنگ‌تری در آثار تاریخی داشته است. به بهانه بازی جعفر دهقان در مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» ـ که پخش آن از شنبه هفتم دی از شبکه سه سیما آغاز خواهد شد ـ با وی گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. او در این مصاحبه از علت حضورش در این پروژه تاریخی، ویژگی‌های سریال، همکاریش با کمال تبریزی به‌عنوان کارگردان و معیارها و استانداردهای آثار «الف ویژه» با ما سخن گفته است.

درباره این مجموعه و نقش‌تان توضیح بدهید.


من در سریال سرزمین کهن نقش فردی به نام ناصر قصاب را بازی می‌کنم که شخصیتی کاملا منفی است. این فرد به مرور زمان دچار تغییر و تحول شخصیتی می‌شود و گرایش مثبت پیدا می‌کند. به نظرم مهم‌ترین ویژگی این نقش را باید در متفاوت بودن و تازگی آن دانست.

این تغییر از چه مقطع زمانی آغاز می‌شود؟


تغییرات رفتاری ناصر را می‌توان از آغاز مرحله دوم داستان سرزمین کهن مشاهده کرد، چون این سریال سه مرحله دارد.

این نقش تا چه میزان در روند داستان پیش‌برنده است و به رویدادهای آن جهت می‌دهد؟


به هر حال این نقش یکی از شخصیت‌های اصلی قصه است که گاهی در روی دادن برخی موقعیت‌ها تاثیرگذار است و گاهی هم تاثیرگذاری چندانی ندارد. درواقع حضور او در قصه براساس یکسری کنش و واکنش متقابل و در ارتباط با دیگر شخصیت‌های مجموعه شکل می‌گیرد.

سابقه بازی‌تان در سریال‌های تاریخی نشان می‌دهد به این ژانر نگاه و توجه خاصی دارید. علتش چیست؟


من شخصا علاقه زیادی به تاریخ کشورم دارم. به همین علت همیشه سعی می‌کنم کارهایی انتخاب و در آنها بازی کنم که رنگ و بویی از تاریخ داشته باشند. این انتخاب‌ها معمولا مفیدتر هستند.

از چه نظر؟


تصور من این است که بیننده با نقش‌های تاریخی همذات‌پنداری بیشتری دارد و نقش‌های اینچنینی در ذهن او ماندگارتر از سایر نقش‌ها خواهید بود. وگرنه در کشور ما در هر دوره‌ای سریال‌های زیادی ساخته می‌شود که ممکن است اسم آنها هم گاهی در خاطر مردم نمانده باشد.

پیش از این هم بازی شما را در نقش‌هایی منفی شاهد بوده‌ایم. فکر نمی‌کنید حضور مستمر در نقش‌های منفی می‌تواند در نگرش مخاطبان تاثیرگذار باشد.

نه این‌طور نیست. خوشبختانه مردم ما بدرستی خوب را از بد تشخیص می‌دهند و درک بالایی از هنر دارند و می‌دانند یک بازیگر می‌تواند و اساسا باید در نقش‌های مختلفی ظاهر شود. بیننده این مسائل را بخوبی می‌فهمد.

  جعفر دهقان,جعفر دهقان در سریال سرزمین کهن,تصاویر جعفر دهقان بازیگر سریال سرزمین کهن

 برای بازی در این سریال به چه معیارهایی توجه داشتید؟


در مرحله اول نقش برایم اهمیت زیادی داشت و به نظرم رسید جای کار زیاد دارد. سریال هم تاریخی است و ژانر مورد علاقه من هم همین است. سرزمین کهن به مقطع خاصی از تاریخ معاصر کشور اشاره دارد و به نظرم اطلاعاتی را که لازم است هر ایرانی از این برهه زمانی بداند، مطرح می‌کند و به آن می‌پردازد.

آیا برای بازی در سرزمین کهن به مرور بعضی آثار و اسناد و کتب تاریخی نیاز داشتید؟


نه، زیرا همه معیارهایی که نیاز بود یک بازیگر برای اجرای درست نقش خود بداند در فیلمنامه گنجانده شده بود. در ضمن نویسنده کار آقای طالب‌زاده خودشان نقش‌ها را بر پایه تحقیق و پژوهش نوشته‌اند و چون متن زاییده ذهن ایشان است، قطعا خودشان بهترین فرد برای اعمال این جزئیات در کار هستند. همچنین حضور آقای تبریزی در مقام کارگردان خیال بازیگر را راحت می‌کند، چراکه ایشان اشراف و تسلط زیادی بر کار دارند و با توصیه‌هایشان بازیگر را به مسیر درست هدایت می‌کنند.

با توجه به این‌که ساخت آثار «الف ویژه» دارای روندی طولانی است آیا قصه اصلی و فیلمنامه‌ای را که ابتدا خواندید دچار تغییر شد؟


نه، نکته جالب این است که هیچ چیز در متن تغییر نکرد و آقای تبریزی هم خودشان تاکید داشتند بر اساس فیلمنامه کار را پیش ببرند. در مواردی هم که تغییری بسیار جزئی قرار بود در متن کار ایجاد شود که به نظر می‌رسید ضرورت دارد، ایشان با نویسنده مساله را در میان می‌گذاشتند و در نهایت تعامل فکری این دو نفر اجرا می‌شد. اساسا یکی از ویژگی‌های مثبت آقای تبریزی این است که به متن و فیلمنامه احترام می‌گذارند و به نظرم باید این ویژگی در همه کارگردان‌ها هم تقویت شود. گاهی پیش می‌آید سر یک کار حاضر می‌شوی، متنی را می‌خوانی و نقش را انتخاب می‌کنی، اما در روند تولید و در نهایت با دیدن خروجی کار می‌بینی، اساسا کار دیگری ساخته شده است که با نگاه اولیه‌ات همخوان نیست، اما آقای تبریزی کارگردانی فهیم، آگاه و توانمند است که در کارهایشان این اتفاقات پیش نمی‌آید.

 جعفر دهقان,جعفر دهقان در سریال سرزمین کهن,تصاویر جعفر دهقان بازیگر سریال سرزمین کهن

آیا در سریال سرزمین کهن و با توجه به روایت شدن قصه‌اش در سه مرحله به همه شخصیت‌ها بدرستی پرداخته شده است، به گونه‌ای که مخاطب ذهنیت و شمایی کلی از هریک داشته باشد.

بله، قطعا قصه سرزمین کهن ویژگی‌های خاص و تاثیرگذاری داشته است که توانسته این بازیگران را کنار هم قرار دهد و ترکیب فعلی را ایجاد کند. در غیر این صورت خود بازیگران حاضر به بازی در این سریال نمی‌شدند. به نظرم در بعضی کارها نیاز است کارگردان به سراغ بازیگران چهره برود تا بتواند از اجرای درست یک نقش خیالش راحت باشد. این بازیگران معمولا بسته به توانمندی خودشان نقش را به همان شکلی ایفا می‌کنند که باید.


به دلیل روند تولید طولانی سریال‌های تاریخی متاسفانه در مواردی حفظ راکوردهای حسی و عاطفی می‌تواند بازیگران را با مشکل مواجه کند و یکدستی کار را از بین ببرد. نظر شما در این ارتباط چیست؟

من هم با شما کاملا موافقم. متاسفانه پروسه طولانی مدت تولید این سریال‌ها کار را برای همه عوامل بویژه بازیگران سخت می‌کند و می‌تواند به نتیجه نهایی کار هم آسیب بزند. معمولا روند باورپذیری نقش به این شکل است که بعد از چند جلسه بازی، بازیگر در یک نقش جا می‌افتد و گویی بازیگر خود کاراکتر می‌شود، اما در کارهای «الف ویژه» که تولیدشان زمانبر است معمولا وقفه‌هایی ایجاد می‌شود که راکوردهای حسی بازیگر را به هم می‌ریزد. ممکن است فیزیک او در چند سال زمان تولید چنین مجموعه‌هایی تغییر کند. برای مثال ممکن است برای بازی در یک نقش نیاز باشد من وزنم را کم کنم.

 

بعد از این وقفه‌ها دوباره به شرایط اولیه برگردم و حالا دوباره اگر از من بخواهند ظرف مدت کوتاهی به وزن ایده‌آل نقشم برسم، این برگشت برایم سخت باشد. مهم‌تر از همه این که روند طولانی مدت ساخت یک سریال ذهن بازیگر را هم از کاراکتر دور می‌کند. البته این مشکلات را هم می‌توان به شیوه‌هایی حل کرد. برای مثال بازیگران با دیدن بعضی سکانس‌ها، از طریق مشورت با کارگردان و شنیدن توضیحات دستیارانش می‌توانند دوباره به همان فرم اولیه اجرایشان برسند یا دست‌کم نزدیک شوند.

 

 جعفر دهقان,جعفر دهقان در سریال سرزمین کهن,تصاویر جعفر دهقان بازیگر سریال سرزمین کهن

 منبع:yjc.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مجموعه عکس های جدید از فصل دوم سریال ستایش
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:27 | بازدید : 510 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

مجموعه عکس های جدید از فصل دوم سریال ستایش

 

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

 سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

 سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

 سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

   سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

 سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

 سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

  سریال ستایش ۲ , تصاویر سریال ستایش ۲

 سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2

منبع:aksbaroon.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:26 | بازدید : 437 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بازیگران سریال «ستایش 2 »

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و ... در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

داستان
سریال «ستایش 2 »

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

 

عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

 

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 عکس های پشت صحنه سریال «ستایش2»

ستایش 2,عکسهای سریال ستایش 2,تصاویر سریال ستایش 2,بازیگران سریال ستایش 2,

 

منبع:sari-pix.mihanblog.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویری از پشت صحنه‌ی سريال "سرزمين كهن"
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:25 | بازدید : 350 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

پشت صحنه‌ی سريال «سرزمین كهن»
«سرزمین كهن» در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبكه سه سیما ساخته خواهد شد و داستان آن را «علیرضا طالب زاده» به نگارش درآورده است كه به كارگردانی «كمال تبریزی» به تصویر كشیده خواهند شد.

 

بازیگرن سریال «سرزمین كهن»
«سرزمین كهن» تاریخ سال‌های ایران از سال 1320 به بعد است كه وقایع سیاسی،‌اجتماعی ایران را به تصویر می‌كشد و بازیگرانی نظیر میترا حجار، ثریا قاسمی، بیتا فرهی، الهام حمیدی، پژمان بازغی، فرهاد قائمیان، پرویز پورحسینی، جعفر دهقان، امیر آقایی و علی شادمان در این پروژه حضور خواهند داشت.


سایر عوامل مجموعه تلویزیونی  «سرزمین كهن»  عبارتند از:‌ مدیر تصویربرداری: محمدرضا سكوت، صدابردار:بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: مجید اسكندری، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، گروه تولید: مجید بذرباش، منوچهر رهنما و داوود جمشیدی، مدیر برنامه‌ریزی: مجید فاضلی، منشی صحنه: پانته‌آ پناهی‌ها، دستیار اول كارگردان: رضا بختیاری‌نیك‌، جلوه‌های ویژه:بهنام خاكسار، مجری دكور: مجید شهبازی و اصغر رحمانی،عكاس: زهرا مصفا.

 

 تصاویر سريال "سرزمين كهن"

 سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

  تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,

   تصاویر سريال "سرزمين كهن"

 سریال سرزمين كهن,تصاویر سریال سرزمين كهن,بازیگران سریال سرزمين كهن,


منبع: isna.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های دیدنی مهناز افشار در برج میلاد
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:24 | بازدید : 494 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

مهناز افشار  متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید.

 

تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

 مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

 

 مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

  مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

  مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

  مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

  مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار

  مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

 مهناز افشار ،تصاویر جدید مهناز افشار 

  مهناز افشار,عکس جدید  مهناز افشار,تصاویر  مهناز افشار

 

منبع:aksbaroon.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جدیدترین عکس های سریال «باغ سرهنگ»
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:23 | بازدید : 510 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

بازیگران «باغ سرهنگ»

در سریال «باغ سرهنگ» محمد مطیع، فرهاد آئیش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی، محمدرضا عباس نژاد، مجید شهریاری و نسترن سالار بازی می کنند و همچون کارهای پیشین این کارگردان، همسرش مجید اوجی تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته است.
 
سریال طنز «باغ سرهنگ» داستان یک خواننده جوان «فلاح» است که برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. آنها بعد از عقد برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دورشان است را برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می شوند.

 

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 

سریال «باغ سرهنگ»,عکسهای سریال باغ سرهنگ,تصاویر سریال باغ سرهنگ

 


منبع:cafe-pix..com

 

موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های دیدنی طناز طباطبایی
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:22 | بازدید : 496 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بیوگرافی و عکس‌ های طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران است .او یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد که به خواهرش خیلی علاقه مند هست . مجرد است و کارگردانی تئاتر خوانده . با موسیقی آشناست و گیتار میزند همچنین پدرش نیز در زمینه موسیقی فعالیت دارد .

 

مدتی نقاشی هم میکرد . علاوه بر بازیگری پیش پدر خود کار بازرگانی را دنبال میکند

 

.هنگامی که او ۱۸ ساله بود در کلاس های ازاد بازیگری شرکت کرد که هنوز یک ماه نگذشته بود برای بازی در مجموعه جوانی به کارگردانی سعید سهیلی انتخاب شد . بعد از ان به بازیگری بسیار علاقه مند شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد . به شهرت علاقه ای ندارد .جایزه بهترین بازیگر مکمل زن جشنواره را از منتقدین دریافت کرد . برای دو مجموعه ترانه مادری و دلنوازان انتخاب شد که قبول نکرد . در اینجا شما می توانید جدیدترین عکس های طناز طباطبایی را مشاهده کنید . همچنین دیگر عکس‌ها و بیوگرافی بازیگران را در صفحه اصلی میتوانید مشاهده کنید..

 

فیلم سینمایی

سال نام فیلم کارگردان  توضیحات
۱۳۸۳ دیشب باباتو دیدم آیدا رسول صدرعاملی  
۱۳۸۶ چهارانگشتی سعید سهیلی  
۱۳۸۶ دماغ فرزاد موتمن تله فیلم
۱۳۸۶ جعبه موسیقی فرزاد موتمن  
۱۳۸۶ شب زده فرزاد موتمن  
۱۳۸۷ میزاک حسینعلی لیالستانی  
۱۳۸۷ پسر تهرانی کاظم راست گفتار  
۱۳۸۷ صداها فرزاد موتمن  
۱۳۸۸ طهران تهران مهدی کرم پور  
۱۳۸۹ مرهم علیرضا داودنژاد  
۱۳۸۹ سرسپرده بهمن گودرزی  
۱۳۸۹ پریناز بهرام بهرامیان  
۱۳۸۹ گزارش یک جشن ابراهیم حاتمی کیا  
۱۳۹۰ نارنجی پوش داریوش مهرجویی  
۱۳۹۰ هفتم مسود قراگزلو فیلم کوتاه
۱۳۹۱ هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند پوران درخشنده  
۱۳۹۲ ساکن طبقه وسط شهاب حسینی  
۱۳۹۲ پنجاه قدم آخر کیومرث پور احمد  
۱۳۹۲ آرایش غلیظ حمید نعمت الله  

 

 مجموعه تلویزیونی

سریال

سال مجموعه کارگردان  توضیحات
۱۳۸۰ گریه    
 ۱۳۸۵ در چشم باد مسعود جعفری جوزانی  
۱۳۸۵ میوه ممنوعه حسن فتحی  
 ۱۳۸۸ پرانتز باز کیومرث پوراحمد  
۱۳۹۲ کلاه قرمزی ۹۲ ایرج طهماسب میهمان برنامه

 

سال سریال شبکه  کارگردان
 ۱۳۹۱ قلب یخی شبکه خانگی  سامان مقدم
 ۱۳۹۲ شاهگوش شبکه خانگی داوود میرباقری

 

   تئاتر

سال  تئاتر کارگردان  توضیحات
۱۳۹۰ درس داریوش مهرجویی  
۱۳۹۰ کمی بالاتر آروند دشت آرای  
۱۳۹۱ باغبان مرگ آروند دشت آرای  
۱۳۹۱ تن‌تن و راز قصر مونداس آروند دشت آرای  

 

        

عکس های دیدنی طناز طباطبایی
 طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی      طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  طناز طباطبایی،عکس های دیدنی طناز طباطبایی طناز طباطبایی,عکس طناز طباطبایی,تصاویر طناز طباطبایی,عکسس جدید طناز طباطبایی  

   منبع:wikipedia.org
 


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویر سریال "پایتخت 3"
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:21 | بازدید : 330 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

سریال "پایتخت 3" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که از اواسط دی ماه کلید خورد در شمال کشور در حال تصویر برداری است

در پایتخت 3 شاهد سفر این خانواده از شمال به ترکیه هستیم. تصویربرداری سریال از قسمت های مربوط به شمال آغاز می شود و در ترکیه به اتمام خواهد رسید.

در پایتخت  3  علاوه بر حضور بازیگران قبلی شاهد هنرنمایی هدایت هاشمی و اکبر عبدی در کنار دیگر بازیگران سریال خواهیم بود.

 

تصاویر سریال  پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

 سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3 

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

  سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

  سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

  سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

 

 سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

 

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

  سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

 

 سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

تصاویر سریال پایتخت 3,سریال پایتخت 3,بازیگران سریال سریال پایتخت 3,

 

 سریال  پایتخت 3 , تصاویر سریال پایتخت 3

 

منبع:avinyfilm.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران سریال پایتخت 3
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:20 | بازدید : 591 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت 3

 

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

   سارا و نیکا فرقانی اصل به همراه مادرشان

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

   سارا و نیکا فرقانی اصل

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

 عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

   سارا و نیکا فرقانی اصل

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

 

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  سارا و نیکا فرقانی اصل

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  سارا و نیکا فرقانی اصل

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

 سارا و نیکا فرقانی اصل به همراه پدر و مادر

عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی,سارا و نیکا فرقانی,نیکا فرقانی

  عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی

منبع:overdoz.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکسهای سریال “خوب، بد، زشت” برای نوروز ۹۳
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:19 | بازدید : 516 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی  که چند روز اخیر در میدان آزادی کلید خورد در حال تصویر برداری است.

در این سریال طنز تعداد زیادی از بازیگران سینما و تلویزیون مانند امین حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی، حسین محب‌اهری، شهین تسلیمی، سوسن پرور، سیروس همتی و صدیقه کیانفر ایفای نقش خواهند کرد.

فیلمنامه «خوب، بد، زشت» را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته است.

این سریال 15 قسمتی به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو برای پخش در نوروز 93 در حال تولید است.

«خوب، بد، زشت» درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوع‌دوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.

 

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

 عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

  عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

  عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

  عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

  عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

  عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

 عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

 عکسهای سریال “خوب، بد، زشت”

سریال خوب، بد، زشت,بازیگران سریال خوب، بد، زشت,تصاویر خوب، بد، زشت

منبع:parsino.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیوگرافی دمی گاینس کوچر
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:18 | بازدید : 583 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

بيوگرافي دِمی گاینس کوچر

دِمی گاینس کوچر (به انگلیسی: Demi Guynes Kutcher) که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، (زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو) بازیگر آمریکایی است.

 

دِمی گاینس مور که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، در ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو متولد شد. اين بازیگر آمریکایی ازنوادگان سرخ پوستان آمريكا است.

مور فعاليت حرفه اي خود را از سال 1984 آغاز كرد و دوبار نامزد دريافت جايزه گلدن گلوب شد. از مهمترين فيلمهاي او كه فروش فوق العاده اي را در گيشه رقم زد مي توان به فيلم روح در كنار پاتريك سوايز اشاره كرد.

 


گذشته از بيوگرافي و فيلمشناسي اين بازيگر، نكات جالبي درباره زندگي او وجود دارد كه در زير به آنها پرداخته ايم.

 

5واقعيت جالب درباره «دمي مور» كه حتما نمي‌دانيد
* «دمي مور» زالو درماني را بهترين روش جلوگيري از انواع بيماريها مخصوصا بيماريهاي پوست و مو عنوان كرده است . او در گفتگو با برنامه تلويزيوني «ديويد لترمن» گفته بود كه اين موجودات سياه لزج فقط زالوهاي باتلاق نيستند بلكه درمان كننده هايي كوچولو و زشت هستند.

*  زماني كه اولين فرزند «دمي مور» و «بروس ويليس» متولد شد او از يك گروه كامل فيلمسازي دعوت كرد تا تصوير فرزندشان را مخابره كند.

*  «مور» زماني در اوج شهرت قرار داشت و فيلمهاي او با استقبال فراواني روبرو مي شد. در آن زمان برخي رسانه ها او را (Gimmi Moore) خطاب كرده و خواهان حضور بيشتر او در فيلمها بودند.

* دمي مخفف «دميترا» است . «مور» اين نام را براي اولين بار در مجله زيبايي مادرش مشاهده كرد و آن را برگزيد.

* «دمي مور» در 33 سالگي به فيلم (striptease) دعوت شد ولي او مجبور بود رژيم غذايي سخت و ورزشهاي سنگيني را تجربه كند. او به «ووگ» گفته قبل از طلوع خورشيد دويدن را آغاز مي كردم و تحت نظر يك مربي شخصي به تمرين حركات موزون و يوگا مي پرداختم.

  

 

 

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

 

 

فیلم‌شناسی  دمی گاینس کوچر
 
فیلم   سال
همش تقصیر ریو است ۱۹۸۴
ما فرشته نیستیم  ۱۹۸۹
 روح ۱۹۹۰
چند مرد خوب ۱۹۹۲
پیشنهاد بیشرمانه ۱۹۹۳
افشاگری ۱۹۹۴
حرف سرخ ۱۹۹۵
داغ ننگ ۱۹۹۵
بیویس و بات‌هد ۱۹۹۶
اگر این دیوارها می‌توانستند حرف بزنند (تلویزیونی) ۱۹۹۶
استریپ‌تیز ۱۹۹۶
سرباز جین ۱۹۹۷
فرشتگان چارلی ۲ ۲۰۰۳
آقای بروکس ۲۰۰۷
عضو هیات منصفه  

 

تصاویر دمی گاینس کوچر

 

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

 دمی گاینس کوچر ,تصاویر دمی مور

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

  دمی گاینس کوچر ,تصاویر دمی مور

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

  دمی گاینس کوچر ,تصاویر دمی مور

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

  دمی گاینس کوچر ,تصاویر دمی مور

بیوگرافی دِمی گاینس کوچر,بیوگرافی دِمی مور ,تصاویر دِمی مور

 منبع:cinemakhabar.ir

 

موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:17 | بازدید : 502 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده 

 

 هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

 هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده 

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

  هنگامه حمیدزاده،تصاویر زیبای هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده,تصاویر هنگامه حمیدزاده,عکس هنگامه حمیدزاده

 

منبع:biograph.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سریال نوروزی «روزهای بد، در» + تصاویر
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:17 | بازدید : 378 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

روزهای بد، در,سریال روزهای بد، در,سریال نوروزی روزهای بد، در

سریال تلویزیونی «روزهای بد، در»

سریال تلویزیونی «روزهای بد، در» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه برای پخش در ایام نوروز تولید می شود و مهران غفوریان، مهران رجبی و لاچین دربندی آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.


داستان سریال تلویزیونی «روزهای بد، در»
«روزهای بد به در» به نویسندگی برزو نیک نژاد مضمونی کمدی دارد و داستان آن درباره اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده اش برنامه ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مساله باعث می شود تا برنامه ریزی خانواده به هم بریزد، اما همه آنها دست به دست هم می دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

 

بازیگران سریال «روزهای بد، در»
در این سریال مهران رجبی و مریم امیرجلالی، اردشیر و منور سرایدار و زن سرایدار هستند. هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه و محمدرضا شیرخانلو به ترتیب نقش پرویز، اکبر و محمدرضا نقش سه پسر خانواده را ایفا می‌کنند و مهران غفوریان هم در نقش نادر برادرزن پرویز ظاهر شده است. مهرناز بیات، غلامرضا نیکخواه و امیررضا میرآقا دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در «روزهای بد، در» قطعی شده بود.

 

تصاویر سریال «روزهای بد، در»

 

روزهای بد، در,سریال روزهای بد، در,سریال نوروزی روزهای بد، در

 تصاویر سریال «روزهای بد، در»

روزهای بد، در,سریال روزهای بد، در,سریال نوروزی روزهای بد، در

  تصاویر سریال «روزهای بد، در»

روزهای بد، در,سریال روزهای بد، در,سریال نوروزی روزهای بد، در

  تصاویر سریال «روزهای بد، در»

روزهای بد، در,سریال روزهای بد، در,سریال نوروزی روزهای بد، در


منبع:inn.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماه چهره خلیلی بعد سه ماه بستری بودن چه می‌کند؟
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:16 | بازدید : 515 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

ماه چهره خلیلی

درست یک هفته بعد از اتمام تصویربرداری این فیلم متاسفانه زمین خوردم و کمرم شکست و به همین خاطر حدود سه ماه بستری بودم و اصلا نمی توانستم تکان بخورم و هنوز که هفت ماه می گذرد، فیزیوتراپی هایم ...

 ماه چهره خلیلی که اخیرا در سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیا الدین دری بازی کرده بود، درباره فعالیت های اخیرش گفت: از اسفند سال گذشته مشغول بازی در فیلم «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی شدم.

اوایل قرار بر این بود تا مدت زمان تصویربرداری این فیلم حدود یک ماه باشد، اما به دلایلی از جمله اینکه لوکیشن های اصلی مان شهرستان بود، نتوانستیم یک ماهه کار را تمام کنیم. وی ادامه داد: درست یک هفته بعد از اتمام تصویربرداری این فیلم متاسفانه زمین خوردم و کمرم شکست و به همین خاطر حدود سه ماه بستری بودم و اصلا نمی توانستم تکان بخورم و هنوز که هفت ماه می گذرد، فیزیوتراپی هایم نیز ادامه دارد و کاملا خوب نشده ام. درست در همین شرایط شکستگی کمرم برای چند سکانس آخرم در سریال «کلاه پهلوی» آفیش شدم و دوستان تولید به خاطر اینکه زیاد به کمرم فشار نیاید، سکانس هایم را در ماشین و به طور نشسته گرفتند.

  ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

این بازیگر ادامه داد: زمانیکه فیلم «رنج و سرمستی» به من پیشنهاد شد، در لندن بودم و دوستان لطف کردند و متن فیلم نامه را برایم فرستادند که متن زیبایی داشت و به همین خاطر تماس گرفتم و گفتم که آنقدر این کار را دوست داشتم که به خاطرش به ایران می آیم. این نقش از آندسته نقش هایی بود که بازی کردنش سخت بود و برای یک بازیگر هم خیلی جذاب است تا در چنین نقش هایی بازی کند.

علاوه بر این نقش، ویژگی های دیگری هم داشت که از آنها می توانم به طی شدن زمانی حدود سی سال در این فرد اشاره کنم که از سن بیست تا حدود پنجاه سالگی اش را نشان می داد. از لحاظ بازی هم فردی بود که در خلال زندگی اش سختی های زیادی را متحمل شده بود؛ از جمله شهادت تک تک عزیزانش و .... . از همه مهتر این بود که با لهجه کردی هم باید بازی می کردم که نباید هم طوری ادا می شد تا مردم متوجه نشوند. همچنین اینکه به زندگی یک خانم در دفاع مقدس پرداخته شده بود، از دیگر ویژگی های این شخصیت بود که دوستش داشتم و برای قبول پیشنهاد با سلایق من همخوانی داشت. ضمن اینکه چیدمان عوامل هم از نظر من عالی بود و همه گروه از بهترین ها بودند.

بازیگر سریال «مختارنامه » در ادامه گفت: بعد از اتمام کلاه پهلوی کاری سینمایی به نام «قلب سفید قاصدک ها» به کارگردانی افشین محمودی و تهیه کنندگی آقای روئین تن پیشنهاد شد که متاسفانه به جشنواره نرسید. نقش یک خانم روستایی را بازی می کنم که آن هم در زمان جنگ میان ایران و عراق زندگی می کند.

وی افزود: «سرانگشتان فرشته» به کارگردانی محسن آقاخان هم فیلمی بود که به جشنواره نرسید. این کار از تجربه  های عجیب و غریبم بود که فضایی رئال دارد و داستان فیلم درباره مردی است که در یک شب به دنبال بنزین برای ماشین اش است و من در نقش همسر او ایفای نقش می کنم. همچنین در فیلم لاله اسی نیک نژاد هم نقش همسر مربی لاله را بازی کرده ام که در خلال قصه، لاله از مربی اش کمک می خواهد، اما مربی اش درخواست او را قبول نمی کند. در این بین همسر او که من باشم پادرمیانی می کند.

 

تصاویر ماه چهره خلیلی

 ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

 ماه چهره خلیلی ، تصاویر ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

  ماه چهره خلیلی ، تصاویر ماه چهره خلیلی

 ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

  ماه چهره خلیلی ، تصاویر ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

  ماه چهره خلیلی ، تصاویر ماه چهره خلیلی

 ماه چهره خلیلی,تصاویر ماه چهره خلیلی,عکس جدید ماه چهره خلیلی,

  ماه چهره خلیلی ، تصاویر ماه چهره خلیلی

 

منبع: banifilm.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکسهای جدید زیبا بروفه
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:15 | بازدید : 507 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکسهای جدید زیبا بروفه

 

  زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

  زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه,تصاویر زیبا بروفه

 زیبا بروفه,عکسهای جدید زیبا بروفه

 منبع:aksbaroon.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیوگرافی و عکس نالان در سریال خاطرات تلخ
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:14 | بازدید : 511 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

نام اصلی این هنرپیشه Boncuk Makbule Yılmaz میباشد .

وی در تاریخ ۱۳ می ۱۹۸۱ بدنیا آمده است.شهر استانبول در کشور ترکیه زادگاه وی به حساب می آید.

وی در دانشکده ارتباطات فارغ التحصیل شده است.Boncuk از سال ۲۰۰۴ وارد ازثه بازیگری شده است و تاکنون در چندین فیلم هنرنمایی کرده است که لیست فیلم های  را در زیر مشاهده خواهید کرد:


Mazi Kalbimde Yaradır 2011
Haneler 2009
Sıla (Narin) 2006
Kızlar Yurdu 2006
Sessiz Gece 2005

Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak (Nihal) 2004

 

تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

 تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

  تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

  تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

   تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

  تصاویر  نالان بازیگر سریال خاطرات تلخ

بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ,نالان در سریال خاطرات تلخ

  منبع:yasgroup.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های جدید اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:14 | بازدید : 701 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

در این مطلب بیوگرافی و عکس های جدید اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید آن را مشاهده نمایید

 

بیوگرافی فریت در سریال خاطرات تلخ

نام: Ozgur Cevik
تولد: ۲۷ می ۱۹۸۱

او خواننده و بازیگر مشهور ترکی است. او با شرکت در مسابقات استعدادیابی موسیقی و در واقع music talent show مشهور شد. و بعد به خوانندگی و بازیگری پرداخت.

پدر او یک سرباز بود و مادرش افسر پلیس.او ابتدا در دانشگاه فلسفه خوانده و بعد به دانشگاه رادیو و تلویزیون رفته است. او یک خواهر کوچکتر از خود دارد. اولین سریالش Yabancı Damatبوده که ترجمه اش می شود داماد خارجی. او اولین البومش را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد. سبک کاری او پاپ است.

 

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

 تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

  تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

  تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

  تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

  تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

  تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

   تصاویر فریت بازیگر سریال خاطرات تلخ

سریال خاطرات تلخ, اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ,عکسهای  اوزگور چویک بازیگر سریال خاطرات تلخ

 

منبع:actorphoto.ir

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیوگرافی امی ادامز + تصاویر امی ادامز
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:13 | بازدید : 504 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

امی لوو آدامز (به انگلیسی: Amy Lou Adams) (زاده ۲۰ اوت ۱۹۷۴ در ویچنزا،ایتالیا) بازیگر،خواننده آمریکایی است

مهمترین افتخارات امی لو ادامز : نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2006 برای فیلم « Junebug »، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2009 برای فیلم « گمان » ونامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2011 برای فیلم « مشت زن » و...

معرفی کوتاه  امی لو ادامز  :
« امی لو ادامز » در ایتالیا بدنیا آمد. والدین او کاترین و ریچارد هر دو آمریکایی بودند ولی بعلت مسائل شغلی در ایتالیا زندگی می کردند. این خانواده هفت فرزندی مدتی بعد به ایالات متحده برگشتند و کودکی امی نیز بیشتر در کلردو گذشت.

امی کارهای هنری را از دوران مدرسه شروع کرد. او در گروه کر دبیرستانش شرکت داشت. در همین سالها بود که او با شوق بالرین شدن به رقص می پرداخت اما بعد از فارغ التحصیلی برای رسیدن به هدفش یعنی بالرین شدن باید پول جمع می کرد. برای همین مدتی در رستوران ها و کافه ها به کارهای جزیی مشغول شد.

متاسفانه بخت با امی جوان یار نبود و کشیدگی ماهیچه مانع پیشرفت او در رقص شد و مجبور شد رقص را رها کند اما خوشبختانه توانست نقشی در فیلم Drop Dead Georuges جور کند و همین فیلم او را وارد دنیای سینما کرد ولی هنوز تصمیم قطعی برای بازیگر شدن نداشت. در دوران فیلمبرداری فیلم « کریستی الی » او را برای تغییر مکان به لس آنجلس ترغیب کرد.

سال 1999 سریالی تلویزیونی از شبکه فاکس قرار بود پخش شود. این سریال نسخه تلویزیونی فیلم « تصمیم ظالمانه » بود و تصمیم این بود که امی ادامز نقشی که « سارا میشل گلر » در فیلم اصلی برعهده داشت را بازی کند. سه قسمت از سریال فیلمبرداری شد ولی هیچ وقت از کانال فاکس پخش نشد اما بجایش این چند قسمت دوباره تدوین شدند و در قالب فیلم ویدیویی با نام « تصمیم ظالمانه 2 » عرضه شدند.

پس از چند تلاش غیرموفق در تلویزیون بالاخره امی توانست نقش مقابل « لئوناردو دی کاپریو » را در فیلم « اگه میتونی منو بگیر » بدست بیاورد اما این فیلم سطح بالا هم نتوانست سکوی پرتاب او باشد و امی دوباره راه تلویزیون را در پیش گرفت.

پس از این تجربه ناموفق در سینما امی در سریال « دکتروگاس » جای گرفت. ولی اولین حضور موفق او را در سینما فیلم مستقل Jungbug ( نام سوسکی که در ماه جون پدیدار می شود ) محسوب می شود. این نقش آفرینی از طرف ادامز مورد توجه قرار گرفت حتی برای این رول نامزد اسکار هم شد.

سال 2007 از بین 300 بازیگر برای ایفای نقش اصلی انیمیشن « محسور » انتخاب شد. این نقش به او اجازه می داد که از تجارب رقص و آواز خود استفاده کند این نقش افرینی توجه گلدن گلاب را جلب کرد و امی نامزد گلدن گلاب شد.

« جنگ چارلی ویلسون » از دیگر فیلم های خوبی بود که به او فرصت دیدن شدن و همکاری با بازیگران بزرگ را داد. سال بعد از این فیلم یعنی در 2008 او در کنار نام های پرتجربه هالیوود در فیلم « گمان » حضور یافت و دومین کاندیداتوری اسکار و گلدن گلاب برای او رقم خورد. و با فیلم « جولی و جولیانا » دوباره همبازی « مریل استریپ » شد. و سال قبل فیلمی موزیکال موفق دیگر « ماپت ها » را با « جیسون سگال » بازی کرد و این هفته هم فیلم « مشکل با منحنی » را روی پرده دارد. و با همین بهانه سوژه این هفته ما شده است.

 

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

 نکاتی که احتمالاً درباره امی ادامز نمی دانید :

بطور طبیعی رنگ مویش بلوند است.

پدرش کارمند ارتش بود.

در پایگاه ارتش امریکا واقع در ایتالیا بدنیا آمده است.

جهت پیوستن به آکادمی اسکار دعوت شده بود.

با دوست پسرش « دارن لی گالو » در آموزشگاه بازیگری آشنا شده بود.

در دو فیلم پشت سر هم با مریل استریپ همبازی شده.

در 36 سالگی صاحب اولین فرزندش شد.

نقش افرینی اش در فیلم junebug از طرف مجله Paste نهمین بازی قرن انتخاب شده.

در حین فیلمبرداری « مشت زن » یه ماهه حامله بود.

فیلم های مورد علاقه اش به این شرح است: بر باد رفته، سرگیجه، پائولو، جادوگر شهر از و رستگاری در شاوشانگ.

در اپیزودی از سریال سوپر من ( همان smallville ) حضور داشت. چند سال بعد برای نقش معشوقه سوپرمن در فیلم « مردان فولادی » انتخاب شد.

بجای « جسیکا چاستین » برای فیلم « یاغی » در نظر گرفته شده بود.

 

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

مهمترین فیلمهای امی ادامز:
    

سال فیلم
2012 Trouble with the Curve
2012 The Master
2011 The Muppets
2010 5The Fighter 
2009 Julie & Julia 
2008 Doubt
2007 Charlie Wilson's War
2007 Enchanted
2005 Junebug
2002 Catch Me If You Can

 

    تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

  امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

بیوگرافی امی ادامز,تصاویر امی ادامز,امی ادامز

   امی ادامز ، تصاویر امی ادامز

  منبع:moviemag.ir

 

موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های سریال پایتخت ۳ / ویژه عید نوروز ۹۳
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:12 | بازدید : 597 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

سریال پایتخت ۳
در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

بازیگران سریال پایتخت ۳
 محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه، بازیگران مهمان: مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر.

 

عکس های سریال پایتخت ۳

 

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

 سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

  سریال پایتخت ۳،عکس های سریال پایتخت ۳

پایتخت ۳, سریال پایتخت ۳,عکس های سریال پایتخت ۳

منبع:aksbaroon.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زندگینامه دوتزن کروس مانکن هلندی معروف کمپانی ویکتوریا سکرت(+عکس)
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:11 | بازدید : 558 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

کروس در شهر ایست مار در شمال هلند بدنیا آمد. بعد از اینکه دبیرستان را تمام کرد به آژانس آمستردام رفت تا برای مانکن شدن تست بدهد.

نام : دوتزن کروس
تاریخ تولد: 23 ژانویه 1985
محل تولد: شمال هلند
قد: 178 سانتی متر
رنگ مو : بلوند
رنگ چشم: آبی
اندازه ها : 88-62-88
وزن : 54 کیلوگرم
سایز لباس : 34
سایز کفش : 41
 
سوابق شغلیدوتزن کروس:
استخدام در کمپانی های DNA Model Management ،  Viva Management ، Women Management
کروس در شهر ایست مار در شمال هلند بدنیا آمد. بعد از اینکه دبیرستان را تمام کرد به آژانس آمستردام رفت تا برای مانکن شدن تست بدهد.

 

زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

  مسیر شغلی دوتزن کروس
کراس در صفحات اول مجلات معتبری مانند Time  ‌، Vogue ، Harpers Bazaar ‌ ، Seventeen ، Ellie ، Marie Claiere ، Glamour ‌،‌ Avantgarde ، و... حضور داشته است. همچنین وی در طول سال های 2005 تا 2009 مانکن ثابت کمپانی ویتوریا سکرت بوده است. کمپانی هایی که کراس تا به امروز با آنها همکاری داشته عبارتند از : Gucci ، Tommy Hilfiger  ، Escada ‌، D&G ‌،‌ Valentino ‌، Versace  ، Hugo Boss  ، و .. .در سال 2005 وی مانکن برجسته کمپانی کالوین کلین معرفی شد و در سال 2006 برای تبلیغ محصولات اورئال جایگزین ستاره مشهور هالیوود اسکارلت جوهانسون شد. وی هم اکنون در کنار ستارگانی مانند اوا لانگوریا و کری واشنگتون در تبلیغات کمپانی های مشهور دیده می شود.
 
دوتزن کروس
در سال 2005 وی توسط مجله Vogue   به عنوان بهترین مانکن سال انتخاب شد. رقیبان وی مانکن های زیبا و جذابی مانند "هیلاری رودا" ، "کارولین ترنتینی " ، " راگول زیمرمن " ، " ساشا پیوروا" و ... بودند.

در آمد وی در سال 2007 رقمی معادل 4.9 میلیون دلار تخمین زده شد و مجله فوربس نام وی را در میان 15 مانکن پردرآمد ثبت کرده بود. این رقم در سال 2008 به 6 میلیون دلار رسید و نام وی باز هم در میان پردرآمد ترین مانکن های مشهور جهان دیده می شد.
 
در پایان سال 2008 کمپانی ویکتوریا سکرت اعلام کرد که کراس یکی از جدیدترین فرشتگان این کمپانی لقب گرفته است. او و آدریانا لیما از اولین مانکن های مشهوری بودند که در این کمپانی مشغول بکار شدند.

 

 زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 زندگی شخصی کراس
او نامزد خواننده هیپ هاپ " دی جی راکوس"‌است.

 

تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

  زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

  تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

  زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

  زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

  زندگینامه دوتزن کروس,دوتزن کروس مانکن هلندی,بیوگرافی دوتزن کروس

 

 منبع:seemorgh.com

 

موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد تهران
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:11 | بازدید : 492 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکس های نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد

 

نفیسه روشن و همسرش,نفیسه روشن

نفیسه روشن و همسرش- عکس های نفیسه روشن

 

نفیسه روشن و همسرش در کنار برج میلاد

نفیسه روشن و همسرش در کنار برج میلاد- عکس های نفیسه روشن

 

عکس های نفیسه روشن و همسرش,تصاویر نفیسه روشن و همسرش

تصاویر نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد

 

 

نفیسه روشن,عکس های نفیسه روشن

عکسهای نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد

 

تصویر نفیسه روشن و همسرش

عکسهای نفیسه روشن و همسرش

 

 

تصاویر نفیسه روشن,بازیگران تلویزیون

عکسهای جدید نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد

 

 

منبع:aksbaroon.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکسهای جدید سریال خوب بد زشت
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:10 | بازدید : 523 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

سریال بوی عید با نام قبلی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو در حال تولید است.

عکسهای سریال خوب بد زشت (بوی عید) نوروز 93 شبکه دوم سیما.

این سریال که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

عکسهای سریال خوب بد زشت (بوی عید) نوروز 93 شبکه دوم سیما.

امین حیایی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، حسین محب اهری و سوسن پرور، سیاوش مفیدی و ساقی زینتی و محمدرضا علیمرادی از بازیگران سریال می باشند

 

 تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 تصاویر جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

  تصاویر جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

  عکسهای جدید سریال خوب بد زشت

تصاویر جدید سریال خوب، بد، زشت,سریال خوب، بد، زشت,عکسهای سریال خوب، بد، زشت,

 
منبع:ariapix.net


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیوگرافی کامل حنانه شهشهانی همراه با عکس
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:8 | بازدید : 490 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

حنانه شهشهانی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است . حنانه شهشهانی در رشته موسیقی(آهنگ سازی) تحصیل کرده و ویالن ساز تخصصی اوست . وی اولین بار در ۴ سالگی در سریال”شلیک نهایی”بازی کرد، بعد از چند کار هم با شاهپور غریب در زمینه کودک انجام داد. همچنین حنانه شهشهانی در چند کار هم با مادر خود همکاری کرده است.
 
حنانه شهشهانی بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت . وی در سن ۱۶ سالگی دوباره به ایران برگشت و در اولین کارش پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی “زاگرس” و بعد از این فیلم در تله فیلم”بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور بازی کرد .

حنانه شهشهانی بعد از این تله فیلم در “یک مشت پرعقاب”،میم مثل مادر”،”کلاه پهلوی”،”ترانه مادری”،”مثل هیچ کس”بازی کرد و آخرین کار وی هم یک کار سینمایی به نام “حرفه ای ها”است به کارگردانی پوران درخشنده که امسال راهی جشنواره خواهد شد.

 

  فیلم شناسی حنانه شهشهانی

فیلم سینمایی سال
 حرفه‌ای‌ها  (۱۳۸۸)
میم مثل مادر (۱۳۸۵) 
زاگرس (۱۳۸۴) 

 

 مجموعه تلویزیونی

مجموعه تلویزیونی سال
جاودانگی (۱۳۹۰) 
ترانه مادری (۱۳۸۷) 
مثل هیچ‌کس   (۱۳۸۷)
یک مشت پرعقاب (۱۳۸۶) 
کلاه پهلوی (۱۳۸۳-۱۳۹۰)
شلیک نهایی (۱۳۷۳)

 

 تله فیلم

 تله فیلم سال
پروانه‌ها (۱۳۸۸) 
بلند گریه کن (۱۳۸۴)

 

 تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

 حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

   حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، تصاویر حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، عکسهای حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، عکسهای حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی,بیوگرافی حنانه شهشهانی ,تصاویر حنانه شهشهانی

    حنانه شهشهانی، عکسهای حنانه شهشهانی

 

 

منبع:.wikipedia.org


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ
شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:5 | بازدید : 488 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بیوگرافی و عکس سلیم در سریال خاطرات تلخ
براک هاکمن در ۱۴ آگوست ۱۹۸۱ در آنتالیای ترکیه متولد شد.

در دوران دانشگاه عضو تئاتر دانشگاه بود و بعدها همین علاقه رو ادامه داد.پدر او از خوانندگان ترکیه است وبراک میتواند درامز باس کیبورد پیانو و ترمپت رابنوازد

عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

 عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 عکس‌های سلیم بازیگر سریال خاطرات تلخ

عکس های سلیم در سریال خاطرات تلخ,بیوگرافی سلیم در سریال خاطرات تلخ,تصاویر سلیم در سریال خاطرات تلخ

 

 jahaniha.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , دنیای بازیگران , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تماس با ما

سلام دوستان عزیز می خواستم بهتون اطلاع بدم به لطف خدای مهربان پورتال کشکول توانست در مسابقات وبلاگ نویسی استانی رتبه ی اول را کسب کنه !!! شاد باشید و تندرست

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پورتال جامع کشکول و آدرس kashkoul.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 469
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 28
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 1782
:: بازدید سال : 6226
:: بازدید کلی : 106322