کشکول پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، اشپزی، پزشکی و ....
معمای شکل‌های دوقلو
سه شنبه 8 مرداد 1393 ساعت 15:58 | بازدید : 199 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

فقط با حرکت چشمانتان و حفظ تمرکز لازم، پاسخ را بیابید...
4 کلید داریم که یکی از آنها در بین انبوهی از سیم های برق، به یک لامپ متصل است. آیا می توانید تنها با حرکت چشمانتان، کلید مربوطه را بیابید؟
 

معمای تصویری , معما با جواب

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

♦♦♦♦

 

معمای تصویری , معما با جواب

 

منبع:ihoosh.ir


موضوعات مرتبط: سرگرمی , معما و تست هوش , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معماي حداقل تعداد تخم مرغهاي زن روستائي
سه شنبه 10 مرداد 1393 ساعت 7:58 | بازدید : 170 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تست هوش, معمای تخم مرغ پیرزن

يک زن روستائي يک سبد تخم مرغ به ميدان مي برد که بفروشد. هنوز هيچ نفروخته بود که پاي اسب يک سوار به سبد تخم مرغ زن خورد و بيشتر تخم مرغ ها شکست. اسب سوار از زن روستائي پوزش خواست و حاضر شد پول همه آنها را بپردازد.

 اسب سوار: مادر جان چند تا تخم مرغ داشتي؟

 زن روستائي: نمي دانم ! ، اما وقتي آنها را دوتا دوتا بر ميداشتم يکي باقي مي ماند ، وقتي سه تا سه تا بر ميداشتم يکي باقي مي ماند ، وقتي چهارتا چهارتا بر ميداشتم يکي باقي مي ماند ، وقتي پنج تا پنج تا بر ميداشتم يکي باقي مي ماند ، وقتي شش تا شش تا بر ميداشتم يکي باقي مي ماند ، اما وقتيکه هفت تا هفت تا بر ميداشتم هيچي باقي نمي ماند.

 اسب سوار حساب کرد و پول تخم مرغ هاي زن روستائي را داد.

سوال: کمترين تعداد تخم مرغي که زن روستائي ميتوانست در سبد داشته باشد چند تا بود؟


  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****

  ****


جواب معما:

جواب ۳۰۱ (سيصدو يک) عدد تخم مرغ ميباشد.

زيرا وقتي آنها را دو تا دو تا برميداشته يکي باقي مي مانده ، پس مي فهميم تعداد تخم مرغ ها فرد است.

و وقتي ۷ تا ۷ تا برميداشته هيچي باقي نمي ما نده مي فهميم تعداد تخم مرغ ها مضربي از عدد ۷ (هفت) است.

اگر يکي از کل تخم مرغها برداشته شود حاصل مضربي از اعداد ۲،۳،۴،۵،۶ و چون کوچکترين مضرب مشترک ۲،۳،۴،۵،۶ عدد ۶۰ (شصت) است.

تعداد کل تخم مرغها مضربي از ۶۰ (شصت) به اضافه عدد يک خواهد بود ...

با بررسي اعداد ۲۴۰،۱۸۰،۱۲۰،۶۰ و ۳۰۰ به عدد ۳۰۱ (سيصدو يک) ميرسيم.

منبع : vase2.com


موضوعات مرتبط: سرگرمی , معما و تست هوش , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا قلب سیگاری ها می گیرد؟
سه شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 16:6 | بازدید : 351 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

سیگار کشیدن,عوارض سیگار کشیدن ,بیماری های قلبی

چرا قلب سیگاری ها می گیرد؟
سیگار کشیدن یک عامل خطر مهم برای ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی‌ است. در حقیقت در زندگی امروز ضرر مصرف دخانیات به اندازه فشار خون بالا و چربی خون بالا بوده و به همان اندازه تهدیدکننده سلامتی‌ست. از دیدگاه بهداشت عموم نیز به علت شیوع بیشتر مصرف دخانیات، سیگار عامل خطر مهم تری محسوب می شود.

 

سیگار کشیدن می تواند به طرق مختلف سبب بیماری های قلبی شود. عضله قلب تنها زمانی سالم باقی می ماند که جریان خون کافی توسط شریان های کرونر به آن برسد. در طی سال های زندگی به منزله بخشی از فرایندهای طبیعی پیری، دیواره عروق به تدریج تنگ می شود. در سیگاری ها این فرایند بسیار سریع تر از افراد طبیعی پیشروی می کند و این افراد در سنین پایین تر دچار تصلب شرایین و آترواسکلروز می شوند.


هنگام سیگار کشیدن ضربان قلب 10 تا 20 ضربه در دقیقه و فشار خون پنج تا 10 میلی متر جیوه افزایش می یابد که علت آن منقبض شدن عروق خونی است. افزایش ضربان قلب و فشار خون سبب بالا رفتن کار قلب می شود. دود سیگار همچنین دارای مونوکسید کربن بوده که در خون جایگزین اکسیژن می شود و کمبود اکسیژن در قلب و سایر ارگان ها را به دنبال دارد. این اثرات در دراز مدت ضایعات شدیدی در قلب و سیستم عروقی به جا می گذارند به طوری که از هر چهار مرگی که بر اثر تنگی عروق کرونر رخ می دهد، یک مورد به علت مصرف دخانیات است.


ایجاد لخته در عروق کرونر علت شایع مرگ در مردان و زنان بین 35 تا 64 سال است. استعمال دخانیات ایجاد لخته در خون را زیاد می کند. در افراد سیگاری عبور خون از عروقی که به دلیل مصرف سیگار تنگ شده اند منجر به ایجاد لخته در عروق از جمله عروق کرونر می شود. زمانی که لخته تشکیل شود دردهایی در ناحیه قلب به وجود می آید که به آن آنژین قلبی گفته می شود. سکته قلبی نیز زمانی رخ می دهد که انسداد عروق کامل شود.

 

احتمال بروز سکته های مغزی و حملات قلبی در افراد سیگاری دو تا سه برابر بیشتر از غیرسیگاری هاست. خطرات حمله قلبی در زنان سیگاری بالای 40 سال که قرص های ضد بارداری نیز مصرف می کنند، بالاتر است. خطر حمله قلبی طی یکسال بعد از ترک سیگار نصف شده و بعد از پنج سال برابر با افراد غیرسیگاری خواهد شد.

 

سیگار کشیدن,عوارض سیگار کشیدن ,بیماری های قلبی

 

دلایل انسداد شریان های قلبی چیست؟
بنابر اعلام مرکز بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، علاوه بر مصرف دخانیات زندگی ماشینی و بی تحرکی، تغذیه نامناسب، چاقی، استرس های زیاد در زندگی و محل کار، وراثت، افزایش سن و همچنین آلودگی هوا از دیگر عوامل ایجاد بیماری های قلبی هستند که در سال های اخیر افزایش یافته است.


مصرف دخانیات با هیچ روشی سالم نیست و به هر مقدار و از هر نوعی به بدن انسان آسیب می رساند. سیگارهای کم نیکوتین، سبک یا نیمه سبک به هیچ وجه میزان خطر ابتلا به بیماری های قلبی - عروقی و دیگر بیماری های مرتبط را کاهش نمی دهند. ترویج این تفکر بین افراد جامعه شگرد تبلیغاتی صنایع دخانی برای موجه جلوه دادن مصرف دخانیات و نیز واردات انواع سیگار است. مصرف رژیم های غذایی کم چرب از دو طریق کاهش چربی خون و کاهش تمایل به مصرف سیگار به سلامت قلب کمک می کنند، ورزش مداوم مانند پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری نیز یکی از عوامل موثر در افزایش سلامت قلب است.
منبع : isna.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهکارهای عملی برای اینکه شادی را بیاموزیم
دو شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 21:47 | بازدید : 329 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

زندگی شاد,افراد بسیار شاد, راه‌های افزایش شادی

همه می‌دانیم که بسیاری از افراد دائما غمگین، تحریک‌پذیر و زودرنج هستند. علاوه بر این، هر روز با افراد بسیار شادی روبه‌رو می‌شویم که شاید گاهی غمگین شوند و یا دچار استرس‌های روزمره شوند، اما می‌ببینیم که آنها به خوبی استرس‌هایشان را کنترل می‌کنند، از روش‌های مناسبی برای مدیریت استرس‌ها در زندگی‌شان استفاده می‌کنند و در نتیجه، روزهایشان پرثمرتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود.

شایداین سؤال مطرح شود که آیا این افراد از همان ابتدا که به دنیا می‌آیند شادند. شاید عده‌ای آنها را افرادی خوش‌اقبال بدانند که همواره بخت با آنها یار بوده است. بسیاری از افراد معتقدند که پول شادی می‌آورد و افراد پولدارتر شادتر از بقیه افراد هستند. اما در مورداین که واقعا چه چیزی شادی بیشتری می‌آورد "دانیل کافمن" روان‌شناس دانشگاه پرینستون پاسخی دارد. او که به خاطر ساخت ابزاری برای سنجش شادی برنده جایزه نوبل شده است، در بررسی‌های خود متوجه شد که چهار فعالیت باعث شادی افراد می‌شود که عبارتند از: فعالیت‌های اجتماعی، استراحت، عبادت و خوردن. بعد از این چهار فعالیت، ورزش و تماشای تلویزیون در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

یکی از مهم ترین سؤالات در مبحث شادی این است که تا چه اندازه شادی ما تحت کنترل ماست.

دکتر سونیا لی یو بمیرسکی به بهترین وجه به این سئوال پاسخ داده است. بمیرسکی معتقد است که زندگی شاد ما شبیه نموداری است که 50 درصد از آن در کنترل ژن، 10 درصد در کنترل شرایط محیطی و فقط 40 درصد در کنترل ماست. پژوهش‌های تجربی بر روی دوقلوها نشان داده است که هر شخصی با یک سطح معین از میزان شادی به دنیا می‌آید. بدین معنا که هر فردی بعد از احساس شادی بسیار زیاد و یا غم بسیار زیاد، دوباره بعد از مدتی به همان سطح معین میزان شادی و غم برمی‌گردد.

مهم نیست چه اتفاقی در زندگی ما می‌افتد- خوب، بد یا فوق‌العاده. ما کلا تمایل داریم که به وضعیت نقطه تعادل یا همان نقطه معین خود برگردیم. مثلا یک هفته پس از حادثه سونامی، کودکان خانواده‌های آسیب‌دیده با لبخند به مدرسه‌هایشان می‌رفتند. تحقیقات نشان می‌دهد که ما تمایل به بودن در حالت طبیعی داریم. هیچ‌گاه نه در اوج شادی و نه در اوج غم باقی نخواهیم ماند. حتی یک مطالعه نشان داده افرادی که در تصادف اعضای بدنشان را از دست داده‌اند بعد از مدتی دوباره تمایل به شاد بودن را از خودشان نشان می‌دهند، هرچند شاید هیچ‌گاه نتوانند به میزان سابق شاد باشند. برای مثال، ما شاید یک هفته بعد از تصادف عصبی و مضطرب باشیم، اما بعد از هشت هفته به حالت طبیعی‌مان برخواهیم گشت.

تحقیقات " دیوید لکین " از دانشگاه مینه‌سوتا، نیز «نقطه تعادل» شادی را تأیید می‌کند. تحقیقی که لکین بر روی چهار هزار دوقلو متولد مینه‌سوتا طی سال‌های 1936 تا 1955 انجام داد نشان داد حدود 50 درصد از رضایت زندگی افراد از برنامه ژنتیکی آنها ناشی می‌شود و در واقع، ژن‌ها نحوه برخورد مناسب با استرس‌های زندگی، سطوح اضطراب و افسردگی آنها را تعیین می‌کنند و بدین طریق بر میزان شادی ما اثر می‌گذارند. طبق نظریه بمیرسکی، 10 درصد از بهزیستی کلی افراد نیز تحت تأثیر عوامل محیطی مانند مذهب، موقعیت اجتماعی، وضعیت تأهل، درآمد و غیره قرار دارد.

از نظر بمیرسکی، 40 درصد باقی مانده از نمودار شادی ما در کنترل ماست. یعنی ما تا 40 درصد فرصت افزایش سطح شادمانی را داریم و این کار از طریق فعالیت‌های ارادی‌مان انجام می‌شود.

بمیرسکی در طول هفده سال کار و تلاش مداوم که روی راه‌های افزایش شادی انجام داد، دریافت که افراد شاد دارای الگوهای فکری و رفتاری خاص هستند که چند نمونه از این نوع فعالیت‌ها و افکار در زیر آمده است.

زندگی شاد,افراد بسیار شاد, راه‌های افزایش شادی

افراد شاد:
ـ وقت زیادی را صرف خانواده و دوستان، تربیت بچه‌ها و لذت بردن از این روابط می‌کنند.
ـ قدردان چیزهایی که در زندگی دارند هستند.
ـ در کمک کردن به دیگران پیش قدم هستند.
ـ لذت‌ها و خوشی‌های زندگی‌شان را حفظ می‌کنند و تلاش می‌کنند در لحظه حال زندگی کنند. بنابراین، وی به این نتیجه رسید که راه‌های زیادی برای افزایش شادی وجود دارد. اما در مجموع، به این نتیجه رسید که سه تمرین وجود دارد که افراد در صورت انجام دادن آن طی یک دوره دو سه ماهه می‌توانند شادی‌شان را افزایش دهند.

تمرین قدردانی: در این روش، افراد تمامی چیزهایی را که در زندگی‌شان دارند و قدرشان را نمی‌دانند می‌توانند در دفترچه‌ای ثبت کنند تا هر روز مشاهده شان کنند و قدرآنها را بدانند. یا می‌‌توانند نامه‌ای به دوست یا والدین خود بنویسند و از زحماتی که برایشان کشیده‌اند قدردانی و تشکر کنند. تمرین‌های قدردانی باعث بهبود خلق افراد می‌شود. در تأیید این مطلب، «رابرت امونز» از دانشگاه کالیفرنیا، دریافت که افرادی که سلامتی خود را حفظ می‌کنند و احساس شادی زیادی می‌کنند معمولا قدردان چیزهایی هستند که در زندگی دارند. این افراد حتی هنگام بیماری نیز راحت‌تر با درد کنار می‌آیند و بهبودی سریع‌تری دارند.

تمرین نوع‌دوستی یا مهربانی: روش دیگر آن‌طور که روان‌شناسان مثبت‌گرا نام نهاده‌اند، نوع‌دوستی یا مهربانی است. در این روش، به افراد تعلیم داده می‌شود که چگونه برای دیگران کارهای نیک انجام دهند. مثلا می‌توانند برای ملاقات با بیماران به بیمارستان‌ها بروند و یا به دیگران در کارهایشان کمک کنند. افراد حداقل باید به طور میانگین پنج فعالیت این چنینی در هر روز انجام دهند. این فعالیت‌ها می‌تواند هم برای دوستان انجام شود و هم برای غریبه‌ها؛ هم خودانگیخته و ناگهانی باشد و هم با طرح و برنامه قبلی. مهم نیست که این فعالیت‌ها حتما قابل توجه و بزرگ باشد.

ترویج خوش‌بینی: در این روش، آموزش داده می‌شود که افراد در دفترچه خود بهترین حالت از آینده خود را ترسیم کنند و درباره آن به تفصیل بنویسند.

بمیرسکی گزارش کرده است که افرادی که به مدت سه ماه این تمرین‌ها را انجام داده‌اند گفته‌اند که احساس شادی بیشتری نسبت به قبل دارند. شما نیز می‌توانید این روش‌ها را در یک دوره سه ماهه امتحان کنید. مطمئن باشید ضرر نمی‌‌کنید.
منبع:مجله سپیده دانایی


موضوعات مرتبط: روانشناسی , برای زندگی بهتر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور امتحان دادن !
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:27 | بازدید : 499 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور امتحانات

 کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

کاریکاتور امتحان

  کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

اضطراب امتحان,ترس از امتحان

  کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

کاریکاتور امتحانات

  کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

اضطراب امتحان,ترس از امتحان

  کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

کاریکاتور امتحان

  کاریکاتور امتحانات,کاریکاتور

اضطراب امتحان,ترس از امتحان

zarincartoons.blogfa.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور انتخابات
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:26 | بازدید : 398 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 کاریکاتور انتخابات

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

ابزار سخنرانی انتخاباتی! ( حاشیه های انتخاباتی)

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

 موضع برخی کاندیداها انتخاباتی! (کاریکاتور انتخابات)

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

 ابزار انتخاباتی! ( کاریکاتور انتخابات)

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

کاریکاتور انتخابات

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

 حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی (کاریکاتور انتخابات)

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

کاریکاتور انتخابات

 کاریکاتور انتخابات,انتخابات,حاشیه های انتخاباتی

 اخلاق انتخاباتی...! (کاریکاتور انتخابات)

  منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور روز پدر !
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:25 | بازدید : 488 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور روز پدر

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

این که از جیب پدر بچه او باخبر است.

این که زن درک کند شوهر او دربدر است.

این که احساس کنند وضع چقدر خر تو خر است.

بهترین هدیه روز پدر است!

 کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور انتخابات (2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:24 | بازدید : 478 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

 پیوند فکری کاندیداها...!،(کاریکاتور انتخابات)

  کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

 مناظره های دیدنی...!،(کاریکاتور انتخابات)

   کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

 مناظره به سبک دهه شصت...!،(کاریکاتور انتخابات)

   کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

رسانه های بیگانه و انتخابات...!،(کاریکاتور انتخابات)

  کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

   سد بزرگی در برابر اهداف آمریکا...!/،(کاریکاتور انتخابات)

   کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

سد بزرگی در برابر اهداف آمریکا...!/،(کاریکاتور انتخابات)

 کاریکاتور انتخابات,کاریکاتور,انتخابات سال 92

 رونق رقابت های انتخاباتی...!،(کاریکاتور انتخابات)

منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتورهای ماه رمضان
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:23 | بازدید : 401 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

 کاریکاتورهای ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان

   کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

   کاریکاتورهای ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان

   کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

 

کاریکاتور روح در سریال های ماه رمضان

 کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

    کاریکاتورهای ماه رمضان

  کاریکاتورهای ماه رمضان,ماه رمضان

 

  کاریکاتورهای ماه رمضان

 

 منبع:farsnews.com

khabartanz.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


در حاشیه نقل و انتقالات فوتبال (کاریکاتور)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:22 | بازدید : 471 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 در نقل و انتقالات لیگ برتر برخی مدیران پول های کلانی را به بازیکنان می دهند و آن ها را جذب می کنند و نکته جالب تر آن ناز کردن بازیکنان و قرار داد بستن با چند باشگاه مختلف است.

کاریکاتور فوتبال,کاریکاتور

 

 منبع:seemorgh.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:22 | بازدید : 387 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

 کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی افراد مشهور

  کاریکاتورهای جالب و دیدنی,کاریکاتور

 

منبع:pix2pix.org



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور هومن برق نورد در دودکش!
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:21 | بازدید : 430 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور/ هومن برق نورد در دودکش!
هومن برق نورد در نقش فیروز در سریال تلویزیونی دودکش خوش درخشید.(مجموعه تلویزیونی دودکش در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می شد و بسیار پرطرفدار بود)

 کاریکاتور,کاریکاتور هومن برق نورد

 طرح از حسین صافی
منبع:khabaronline.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح مجلس برای نجات دریاچه ارومیه! (کاریکاتور)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:20 | بازدید : 378 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور,نجات دریاچه ارومیه

 طرح مجلس برای نجات دریاچه ارومیه!

  کاریکاتور,نجات دریاچه ارومیه

وزیر نیرو: اولین اقدامم احیای دریاچه ارومیه است!

 منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سال جدید تحصیلی و لوازم التحریر دانش آموزان (کاریکاتور) !
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:19 | بازدید : 423 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

سال جدید تحصیلی و هجوم نمادهای تصویری غربی به لوازم التحریر دانش آموزان!/

 

کاریکاتو,کاریکاتور طنز

 

  

منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نوزادان در آینده ای نه چندان دور! (کاریکاتور)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:18 | بازدید : 402 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

نوزادان در آینده ای نه چندان دور!

 

 کاریکاتور,کاریکاتور اجتماعی

 


منبع:seemorgh.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت دهه شصتی ها و دهه هشتادی ها!!
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:18 | بازدید : 382 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 تفاوت دهه شصتی ها و دهه هشتادی ها!!

 

تفاوت دهه شصتی ها و دهه هشتادی ها,کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور اجتماعی

 
منبع:seemorgh.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آینده فرزندان ما! (کاریکاتور)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:17 | بازدید : 458 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور آینده فرزندان

  آینده فرزندان,آینده کودکان,کاریکاتور

  منبع:seemorgh.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور/ کودکی نتانیاهو!
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:16 | بازدید : 465 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهار نظر درباره وضعیت آزادی در ایران گفته است: من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می‌پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند.

 

کاریکاتور, کودکی نتانیاهو, عکس خنده دار

منبع:khabaronline.ir

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویر کاریکاتور زن در دوران کهن
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:15 | بازدید : 413 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

اول از همه  باید بگیم که این کاریکاتور ها فقط جنبه خنده دارند و هیچ قصدی برای ایجاد این مطلب نبوده و نیست.

    کاریکاتور زن در دوران افلاطون

زن در دوران کهن, کاریکاتور خنده دار, کاریکاتور

 

    کاریکاتور زن در قرن های اواسط

زن در دوران کهن, کاریکاتور خنده دار, کاریکاتور

 

    کاریکاتور زن در دوران ارسطو

زن در دوران کهن, کاریکاتور خنده دار, کاریکاتور

منبع:maxpix.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های جالب و خنده دار
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:14 | بازدید : 428 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

جدیدترین اختراع حیف نون:
فنجانی مخصوص افراد چپ دست

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

ایمن ترین قفل دنیا!

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 
وقتی کلاس دانشگاه ساعت 8 صبح باشه...

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

آبمیوه 100% طبیعی، حاوی 27% آب میوه!

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

نوشته: چرت زدن از پیری جلوگیری می کند.
خصوصا اگر در حال رانندگی چرت بزنید!

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 

عکس های جالب و خنده دار, تصاویر خنده دار

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های جالب و خنده دار(2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:13 | بازدید : 497 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکس حرکت با تک چرخ بسوی مرگ و قبرستون

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

عکس خنده دار بچه خوشگل و نازنازی

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

حمل و نقل خنده دار تمساح برای شام خانواده

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

عکس نازنازی یه سگ خوشگل

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

عکس خنده دار از درگیری عقل و قلب

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

عکس جالب از کیک جشن تولد عصر یخبندان و فندوق معروف

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

تیپش از من قشنگ تره طوله سگ !!!

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

اینم برای بچه های نق نقو با خیال آسوده استراحت کنید

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

تیپ خسته که می گن اینه ها

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری


گربه های ملوس و خوشگل

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

 

دوقلوی ناز و خوشگل و گامبو

عکس های جالب و خنده دار, کاریکاتور خنده دار, جوک تصویری

منبع:namakstan.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور های جدید و دیدنی
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:13 | بازدید : 434 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور های جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

 کاریکاتور صرفه جویی در مصرف آب

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های جدید و زیبا

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور جنس چینی !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور سواستفاده گر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار


وقتی عوامل سرمایشی کم می آورند !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور, تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور محیط زیست

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

خودکشی !

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور ، جنگ بین کتاب و تلوزیون

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های مفهومی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های تامل برانگیز

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور تکنولوژی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های زیبا و جدید

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور عمر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور نابودی درختان

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقیر و غنی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور فقر

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور های اجتماعی

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور جهان بر پایه پول

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

 

کاریکاتور محیط زیست

کاریکاتور های جدید و دیدنی, کاریکاتور,تصاویر خنده دار

منبع:radsms.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور های جدید و دیدنی (2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:12 | بازدید : 474 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کاریکاتور جالب

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور بسیار زیبای آلودگی هوا

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور ضد جنگ

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور نابودی در عشق !

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور کمک بی فایده

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور حمایت از محیط زیست

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور … خودت باش

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

آلودگی هوا

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

ضد جنگ و نابودی

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور … استفاده بیش از حد تکنولوژی

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور های مفهومی زیبا

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور … وابستگی به پست و مقام

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور گرسنگی لاشخورها

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور … پول

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

 کاریکاتور های 92

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور های امروزی

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور خودکشی آدم برفی

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

نابودی محیط زیست

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور خنده دار

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور ... معلم

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

 

کاریکاتور با مفهوم

تصاویر خنده دار,کاریکاتور های مفهومی زیبا

    
منبع:radsms.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش تشخیص دهک‌ها و حذف یارانه‌!
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:11 | بازدید : 338 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

روش تشخیص دهک‌ها و حذف یارانه‌!

روش تشخیص دهک‌ها, حذف یارانه‌, کاریکاتورهای خنده دار

منبع:farsnews.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های بامزه و خنده دار وطنی
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:10 | بازدید : 318 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار وطنی, تصاویر طنز

عکس های بامزه و خنده دار



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های بامزه و خنده دار (3)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:9 | بازدید : 353 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار 

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار 

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار  

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

 تصاویر خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار  

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار 

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار 

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

 تصاویر خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

تصاویر خنده دار

 

عکس های بامزه و خنده دار , عکس های بامزه

منبع:iranyan.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتورهای زیبای مرگ
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:8 | بازدید : 316 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتورهای زیبای مرگ , کاریکاتور جدید

کاریکاتور مرگ

 

کاریکاتورهای زیبای مرگ , کاریکاتور جدید

کاریکاتور مرگ

 

کاریکاتورهای زیبای مرگ , کاریکاتور جدید

کاریکاتور مرگ

 

کاریکاتورهای زیبای مرگ , کاریکاتور جدید

کاریکاتور مرگ

منبع:jamejamonline.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور های پر معنا و مفهوم (3)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:7 | بازدید : 324 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

هنرمندی لهستانی به نام Pawel Kuczynski خالق این کاریکاتور های زیباست.او در این کاریکاتور ها دیدگاه خود را در مسائل اجتماعی،سیاسی،اقتصادی باهنری طنز آمیز به تصویر کشیده است که گاه حتی باعث به فکر فرو رفتن ببیننده میشود.

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی  

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی  

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

  کاریکاتورهای مفهمومی

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

 کاریکاتورهای مفهمومی 

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

  کاریکاتورهای مفهمومی

منبع:topnop.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور راه اندازی رشته دانشگاهی بازی های رایانه ای!
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:6 | بازدید : 286 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بازی های رایانه ای, کارتون روز, کاریکاتور خنده دار

 کاریکاتور خنده دار

منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های خنده دار و طنز (4)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:5 | بازدید : 300 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

یعنی نابودش کرد با این حرکت

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

اهمیت لاک برای خانومها توی تصویر زیر مشهوده !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

بیا بشین اینجا عشقم !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

آدم دو رو به این میگن !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

نمایی آشنا از پسرها در زمستان !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

یه لحظه فک کنین تو آفتاب داغ تابستون برین همچین جایی !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

کیک تولد مهندس عمران !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

اونایی که فیلم اره رو دیده باشن میفهمن

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

عکس پرسنلی یه مرد واقعی !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

عکس پرسنلی به زن واقعی !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

چه تمرکزی هم کرده
آدم فک میکنه داره فوتوشاپ کار میکنه

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

وااااییی باورم نمیشه … خواستگار !؟!؟

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

گمشو اونور  … واسه خودمه همش !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

 

خسیس یکم به من بده !

عکس های بامزه و خنده دار, کاریکاتور

منبع:radsms.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور آلودگی هوا (2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:4 | بازدید : 300 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا

 

کاریکاتور آلودگی هوا, آلودگی هوا, عکس های خنده دار

آلودگی هوا



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور های مفهومی (4)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:3 | بازدید : 317 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )


کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

 کاریکاتورهای مفهومی, کاریکاتور و تصاویر طنز

کاریکاتورهای مفهومی جالب

منبع:rozanehonline.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های خنده دار و طنز (5)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:1 | بازدید : 308 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

اگر تونستی پیداش کنی...

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز

 

تصاویر خنده دار, طنز خنده دار

عکس های باحال طنز



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس های خنده دار و طنز نوشته های جدید
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:58 | بازدید : 371 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بدون شرح !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

حوصلم سر رفت …!

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

از لاحاظ دنده !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

پروژه پایان ترم مهندسین عمران

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

زبون نیست که
اندازه رول توالت درازه !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

به این میگن مرد
باج نمیده به عروس !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

اتاق عمل گربه ها !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

نگا نکن اصاب ندارما …

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

گربه قجری !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

عزیزم بدهی مال مرده ، نگران نباش ..!

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

درو وا کن با صحبت حلش میکنیم !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

آقایون اگه هدیه میخواید بدید به بانوی توی خونه
به این صورت باشه

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

درگیر افکار اون نارنجی ام که شکست عشقی خورده !

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

 

امیدوارم فال قهوتون از اول به اینصورت باشه …

عکس های خنده دار , طنز نوشته های جدید و خنده دار

منبع:radsms.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها(2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:57 | بازدید : 308 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

 

کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها, تصاویر خنده دار

 کاریکاتور یادش به خیر اون وقتها

منبع:farhangnews.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور های مفهومی (5)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:56 | بازدید : 348 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

 

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی

منبع:radsms.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس نوشته های طنز و خنده دار (2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 336 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

لطفا لبخند بزنید !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

ایده جالب و باحال !

پسورد وای فای ، جواب مسئله ریاضیه!
حل کن ، حالشو ببر

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

این واسه گوش منه

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

واسه بعضی از ادما شستشوی مغزی لازمه !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

دوسم داره … دوسم نداره … !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

بعد از تست ریاضی !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

لطفا منو نخور !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

زنم بهم گفت دو دقه صبر کن من برم خرید و بیام !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

آخر عاقبت لایک !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

ایده جالب برای اینکه چکش رو نکوبین رو شصتتون

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

شرح در عکس …

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

من هیچی نمیگم !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

الفاتحه !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

کاربرد بسته چیپس !

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

 

حالا قرش بده … بیا وسط … آها…

عکس نوشته های طنز, عکس های خنده‌دار, عکس نوشته ها

منبع:radsms.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور/ توزیع سبدکالا
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 434 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتور/ توزیع سبدکالا
کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا

 

کاریکاتور توزیع سبدکالا, سبدکالا, کاریکاتور

کاریکاتور توزیع سبدکالا



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتور ولنتاین
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:54 | بازدید : 325 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

 

کاریکاتور ولنتاین, تصاویر خنده دار, ولنتاین

کاریکاتور ولنتاین

منبع:nefrat.blogfa.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاریکاتورهای جالب و دیدنی عید نوروز (2)
شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:53 | بازدید : 345 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

تصاویر و کاریکاتورهای جالب و دیدنی عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

تصاویر و کاریکاتورهای جالب و دیدنی عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

تصاویر طنز عید نوروز-کاریکاتور عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

کاریکاتورهای جالب و دیدنی عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

کاریکاتورهای جالب و دیدنی عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

طنز عید نوروز-کاریکاتور عید نوروز

کاریکاتور عید نوروز, تصاویر طنز, كاريكاتور عيد

تصاویر جالب و دیدنی عید نوروز

منبع:farsnews.com



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تماس با ما

سلام دوستان عزیز می خواستم بهتون اطلاع بدم به لطف خدای مهربان پورتال کشکول توانست در مسابقات وبلاگ نویسی استانی رتبه ی اول را کسب کنه !!! شاد باشید و تندرست

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پورتال جامع کشکول و آدرس kashkoul.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 469
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 74
:: بازدید هفته : 1738
:: بازدید ماه : 2120
:: بازدید سال : 8382
:: بازدید کلی : 108478